ভাৰতীয় বজাৰত আনুষ্ঠানিকভাৱে মুকলি কৰা হৈছে বাজাজ ফ্ৰিডম চিএনজি বাইক। বাজাজ অট’ই প্ৰৱৰ্তন কৰিছে ফ্ৰিডম ১২৫, যাৰ ফলত বিশ্বৰ প্ৰথমখন মটৰ চাইকেল কম্প্ৰেছড নেচাৰেল গেছ (চিএনজি)ত চলাচল কৰা হৈছে। এই ১২৫ চিচি কমিউটাৰ বাইকখন পেট্ৰ’ল আৰু চিএনজি দুয়োটাৰে কাম কৰে, যাৰ লক্ষ্য হৈছে ইয়াৰ শিতানৰ ৰাইডাৰসকলৰ বাবে কাৰ্য্যকৰী খৰচ যথেষ্ট কম কৰা। ৯৫,০০০ ₹ৰ পৰা ১.১০ লাখ (এক্স-শ্ব’ৰুম)ৰ ভিতৰত মূল্যৰ ফ্ৰিডম ১২৫ৰ বুকিং আজি আৰম্ভ হৈছে। প্ৰাৰম্ভিক ৰোলআউট গুজৰাট আৰু মহাৰাষ্ট্ৰত হ’ব, ইজিপ্ত, তাঞ্জানিয়া, পেৰু, ইণ্ডোনেছিয়া, বাংলাদেশকে ধৰি বজাৰলৈ ৰপ্তানি কৰাৰ পৰিকল্পনা কৰা হৈছে।
ফ্ৰিডম ১২৫ খৰচ সচেতন গ্ৰাহকৰ বাবে ডিজাইন কৰা হৈছে, ইয়াৰ সমনীয়াৰ তুলনাত ইন্ধনৰ খৰচ ৫০ শতাংশ হ্ৰাস পোৱাৰ কথা গৌৰৱ কৰা হৈছে। সৰু পেট্ৰ’ল টেংক আৰু চিএনজি চিলিণ্ডাৰেৰে সজ্জিত এই মটৰ চাইকেলখনে হেণ্ডেলবাৰত মাউণ্ট কৰা চুইচ ব্যৱহাৰ কৰি ইন্ধনৰ প্ৰকাৰৰ মাজত চুইচ কৰিব পাৰে। পেট্ৰ’ল টেংকৰ তলত স্থাপন কৰা চিএনজি চিলিণ্ডাৰটোৱে বাইকৰ ডিজাইনৰ সৈতে নিৰৱচ্ছিন্নভাৱে একত্ৰিত হৈ আন মডেলৰ পৰা নিজকে সূক্ষ্মভাৱে পৃথক কৰে। মটৰ চাইকেলখনত চিএনজি আৰু পেট্ৰ’লৰ বাবে পৃথক পৃথক ফিলাৰ নজেল আছে, যিয়ে ইয়াৰ সুকীয়া সংৰক্ষণৰ প্ৰয়োজনীয়তা পূৰণ কৰে। পেট্ৰ’ল টেংকত ২ লিটাৰ, চিএনজি টেংকৰ ক্ষমতা ২ কেজি।
বাজাজে দৃঢ়তাৰে কয় যে ফ্ৰিডম ১২৫ বিমানে কেৱল চিএনজিত ২১৩ কিলোমিটাৰ দূৰত্ব অতিক্ৰম কৰিব পাৰে, পেট্ৰ’ল টেংকিৰ দ্বাৰা অতিৰিক্ত ১১৭ কিলোমিটাৰ পথ অতিক্ৰম কৰিব পাৰি, যাৰ পৰিসৰ মুঠ ৩৩০ কিলোমিটাৰ। চিএনজিৰ বাবে ১০২ কিলোমিটাৰ প্ৰতি কিলোগ্ৰাম আৰু পেট্ৰ’লৰ বাবে ৬৪ কিলোমিটাৰ প্ৰতি লিটাৰ ইন্ধন কাৰ্যক্ষমতাৰ ৰেটিং দিয়া হৈছে।
১২৫ চিচিৰ একক চিলিণ্ডাৰ, ইন্ধন ইনজেকচনৰ সৈতে বায়ু শীতল ইঞ্জিনেৰে চালিত ফ্ৰিডম ১২৫-এ ৯.৪ বিএইচপি আৰু ৯.৭ এনএম টৰ্ক প্ৰদান কৰে। বাইকখনত টেলিস্কোপিক ফ্ৰন্ট ফৰ্ক আৰু ৰিয়াৰ মনোশ্বক আছে, ফ্ৰন্ট ডিস্ক আৰু ৰিয়াৰ ড্ৰাম ব্ৰেকৰ দ্বাৰা ব্ৰেকিং হেণ্ডেল কৰা হৈছে। ই ১৭ ইঞ্চিৰ এলয় হুইলত চলায়।
শৈলীগতভাৱে ফ্ৰিডম ১২৫ এ ডি আৰ এলৰ সৈতে এটা ঘূৰণীয়া হেডলেম্পৰ সৈতে আধুনিক-ৰেট্ৰ’ নান্দনিকতা গ্ৰহণ কৰিছে। বাইকখনৰ ডিজাইনত আছে এটা সমতল আসন, এটা বহল হেণ্ডেলবাৰ, আৰু নিৰপেক্ষ ৰাইডিং পজিচনৰ বাবে চেণ্টাৰ-ছেট ফুট পেগ। অৰ্ধ-ডিজিটেল ইনষ্ট্ৰুমেণ্ট ক্লাষ্টাৰে বিভিন্ন সূচক প্ৰদৰ্শন কৰে, যেনে কম চিএনজি সতৰ্কবাণী আৰু নিউট্ৰেল গিয়াৰ সূচক।
0 Comments:
Post a Comment