জল্পনা-কল্পনাৰ অন্ত পেলাই হিৰো মট’কৰ্পে সম্পূৰ্ণ নতুন এক্সপালছ ২১০ৰ ৰেপ টানিলে। হয়, এক্সপালছ এতিয়া ২১০ চিচিৰ একক চিলিণ্ডাৰ লিকুইড-কুল্ড ইঞ্জিন পাইছে, যিটো বৰ্তমানৰ কাৰিজমা এক্সএমআৰৰ দৰেই। ই ২৪.৬ এচপি আৰু ২০.৭ এনএমৰ শীৰ্ষ টৰ্ক দিয়ে। কাৰিজমা এক্সএমআৰত ই ২৫.৫ এচপি উৎপাদন কৰে। ইঞ্জিনটো ৬ স্পীড গিয়াৰবক্সৰ সৈতে যোৰ কৰা হৈছে আৰু ষ্টেণ্ডাৰ্ড হিচাপে স্লিপ আৰু এছিষ্ট ক্লাচ পোৱা যায়। মটৰ চাইকেলখনে লং ট্ৰেভেল ছাচপেনচন লাভ কৰিয়েই আছে, সন্মুখৰ কাঁটাচামুচখনে ২১০ মিলিমিটাৰ আৰু পিছফালৰ মনোশ্বকে ২০৫ মিলিমিটাৰ ট্ৰেভেল লাভ কৰিছে।
বৈশিষ্ট্যৰ ক্ষেত্ৰত এক্সপালছ ২১০ত চুইচেবল এবিএছ আৰু ৪.২ ইঞ্চিৰ টিএফটি স্ক্ৰীণ পোৱা গৈছে যিটো আধুনিক দেখা গৈছে আৰু ইয়াত ব্লুটুথ সংযোগো থাকিব। স্ক্ৰীণত থকা ৰিডআউটসমূহৰ ভিতৰত আছে টেকোমিটাৰ, স্পীড’মিটাৰ, অড’মিটাৰ, গিয়াৰ পজিচন ইনডিকেটৰ আৰু এবিএছ মোড। সন্মুখৰ চকাটো ২১ ইঞ্চিৰ ইউনিট হোৱাৰ বিপৰীতে পিছৰ চকাটো ১৮ ইঞ্চিৰ ইউনিট, দুয়োটা স্পকযুক্ত আৰু ডুৱেল স্প’ৰ্ট টায়াৰৰ জোতাযুক্ত। মটৰ চাইকেলখনৰ কঠিন গ্ৰাউণ্ড ক্লিয়াৰেন্স ২২০ মিলিমিটাৰ।
XPulse 210 ৰ ডিজাইন XPulse 200 ৰ সৈতে একে হ’লেও ইয়াত কেইটামান পাৰ্থক্য আছে। নতুন ২১০ য়ে নতুন ৰঙৰ আঁচনি পাইছে আৰু চাইড পেনেল, ফ্ৰন্ট মাডগাৰ্ডৰ লগতে ইন্ধন টেংকো নতুন। XPulse 210 ৰ চিটটোও নতুন ইউনিট। এক্সপালছ ২০০ৰ দৰেই ২১০তো ৰেলী কিট থাকিব যিটো ফেক্টৰীত ফিট কৰা বিকল্প হিচাপে আগবঢ়োৱা হ’ব।
বৰ্তমানৰ হিৰো এক্সপালছ ২০০ৰ মূল্য ৫০ লাখ টকাৰ ভিতৰত। ১.৪৭ লাখ আৰু ৫০ লাখ টকা। ১.৫৫ লাখ টকা আৰু আমি আশা কৰিছো যে অহা বছৰৰ আৰম্ভণিতে হিৰোৱে সামান্য প্ৰিমিয়ামত এক্সপালছ ২১০ লঞ্চ কৰিব।
0 Comments:
Post a Comment